Site Overlay

Соціальна цінність і додана вартість. Застосуйте різницю при покупці правил вимоги кредиту

Питання соціальної цінності можуть бути надзвичайно широкими. Тому найбільш ефективний спосіб впоратися з цими реакціями часто — це розділити їх на три частини: економічну, соціальну і екологічну. Хоча існує певний рівень перетину, чітке структурування відповіді допомагає забезпечити охоплення всіх баз.

Економічна вигода може бути будь-який — від найму місцевих жителів до професійно-технічної підготовки роботи. Використання місцевої ланцюжка поставок і підтримка малого бізнесу також демонструє бажання стимулювати місцеву економіку.

Соціальні виплати відносяться до корпоративної соціальної відповідальності, благодійним ініціативам або підтримки інвестиційних проектів в громадах.Детальніше ви можете прочитати на сайті https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/otsenka-imushestva-i-imushestvennyh-prav/otsenka-obektov-intelektualnoj-sobstvennosti/.

Екологічні вигоди часто ігноруються у відповідь на соціальну цінність; тим не менш, зниження впливу на навколишнє середовище є центральною частиною захисту місцевої громади, наприклад, шляхом зменшення забруднення за рахунок скорочення викидів CO2.

Питання доданої вартості набагато більше зосереджені на реальній і відчутної економії, зробленої для уряду. Ці відповіді також можна розділити на розділи, в залежності від послуг. Деякі приклади індикаторів доданої вартості включають:

  • Фінансова економія, яка буде передана покупцеві, наприклад, за рахунок зниження витрат при отриманні знижки від постачальника.
  • Будь-які додаткові дрібні роботи виконуються безкоштовно або за зниженими цінами, наприклад, заміна лампочок.
  • Передові технології або програмні системи, які скорочують адміністрування або полегшують планування роботи.

Реакція на додану вартість найбільш ефективна, коли ясно, які вигоди ці заходи вже принесли і як, зокрема, вони підвищать вартість або ефективність цього контракту.

Важливо розуміти різницю між реакцією на соціальну цінність і додану вартість, щоб не упустити суть. Потім ці питання слід використовувати в якості позитивного каналу, за допомогою якого можна дійсно «довести» те, чим компанія особливо пишається, і продемонструвати, чому вона є ідеальним кандидатом на цей контракт.